نابیغوله

یادداشت‌ها و خط‌خطی‌های روح الامین

نابیغوله

یادداشت‌ها و خط‌خطی‌های روح الامین

میخواهم برای مدتی مثل بقیه زندگی کنم...مثل بقیه لباس بپوشم...مثل بقیه فکر کنم...مثل بقیه توییت بزنم...مثل بقیه از این شبکه ها و خزعبلات فجازی استفاده کنم...مثلا برم یه کانال با 10k مخاطب بزنم ببینم چه حسی داره!..یا برم یه صفحه شخصی تو اینستاگرام بزنم عکسهای خودمو بذارم...شعر بذارم...عکس فاضل خان نظری رو بذارم و زیرش بنویسم شاعر مورد علاقه معاصرم یهویی!...یا دوستانمو دعوت کنم به چالش چای در هوای آزاد...مثل بقیه تلویزیون نگاه کنم...سریال های فاخر نگاه کنم...مثل بقیه طرفدار رئال باشم...مثل بقیه از سیستم بازی بارسا خسته بشم...مثل بقیه عضو کانال گیزمیز بشم...مطالب جالبشو! برای دیگران هم بفرستم...مثل بقیه هندزفری سفید از گوشیِ داخل جیبم بزنم به گوشم.....مثل بقیه بشینم غیبت کنم بعد بگم جلو خودشم میگم...مثل بقیه دروغ بگم...مثل بقیه لباس های مارک دار بپوشم...مثل بقیه لباس ها و کفش هام ست نایکی باشه...ورزشی ها هم آدیداس اصل که از مغازه علی دایی تو منیریه خریده باشم...مثل بقیه با خانمها راحت تر حرف بزنم؛ انقدر سختم نباشه...مثل بقیه با همه سر همه چیز بحث کنم تا حرفم به کرسی بشینه...مثل بقیه برم قهوه خونه گاهی کامی از قلیونی بگیرم...سیگار که نمیکشم جرم باشه!....مثل بقیه جلوی کولر نخوابم...مثل بقیه مریض بشم یا سرما بخورم....مثل بقیه آمپول بزنم...مثل بقیه با سیاست پدرسوخته! کاری نداشته باشم...مثل بقیه به روحانی رأی بدم....مثل بقیه از رأی نیاوردن رئیسی ناراحت باشم...مثل بقیه اصولگرا یا اصلاحطلب بااشم...مثل بقیه وبلاگ نویسی را منسوخ بدونم با وجود شبکه های اجتماعی...مثل بقیه وارد بحث های سیاسی نشم و آخرشم بگم همش تقصیر آخونداست...مثل بقیه بگم امام حسین و سیاسی نکنید...مثل بقیه فقط از یتیم نوازی امیرالمؤمنین تعریف کنم....مثل بقیه هرجا میرسم از خودم عکس بندازم...مثل بقیه از خودم عکسهای یادگاری برای سالهایی که نیستم جمع کنم...مثل بقیه از غسالخونه بترسم و بگم دور از جونم...مثل بقیه زخم زبون بزنم به این و اون...مثل بقیه واسه جواب نمونم...

و مثل بقیه های زیاد دیگه ای که بعدا بازم میگم ازشون

آخرش اینه ولی: مثل بقیه بمیرم.......







(گفتن اینا معنیش این نیست که بعضی از اینا رو انجام نمیدم!)

  • سه شنبه, ۱۳ تیر ۱۳۹۶، ۰۳:۳۷ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی