نابیغوله

یادداشت‌ها و خط‌خطی‌های روح الامین

نابیغوله

یادداشت‌ها و خط‌خطی‌های روح الامین

"برای مدتی" هست که سیاسی نمینویسم...خودم فکر میکنم اثرات انتخابات است...بی وجدان زندگیمان را ریخت بهم!!

برای مدتی ست که نه دنبال هوافضایم نه دنبال کتیا و سالید و نه دنبال گرافیک!

والا...چه فایده!...نامردها انقدر کارشون تو گرافیک خوبه که آدم ناامید میشه از این که بدون "دانشگاه هنر رفتن" بره سمت گرافیک!

برای مدتی ست به این فکر میکنم چرا از بعضی شعارهایم عدول کردم! فی المثل همین اینستاگرام ملعون! چندماهی بود که از دستش راحت بودم ولی دوباره مبتلا شدم به این برنامه خبیثه!! از بس هم عادت کردند و کردیم به هوش تصویری؛ هرچقدر هم بنویسیم دیگر کسی حال و حوصله متن خواندن ندارد.


برای مدتی ست که هیئتی نرفتم...این دیگر تقصیر خودم است...بالاخره گناه هم حدی دارد...بله!

ولی احتمالا یکدفعه بگذارم برای عرفه؛ حاج منصور! بروم وسط قتلگاه...



برای مدتی ست............................................................

  • دوشنبه, ۲۶ تیر ۱۳۹۶، ۰۱:۰۷ ق.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی