نابیغوله

یادداشت‌ها و خط‌خطی‌های روح الامین

نابیغوله

یادداشت‌ها و خط‌خطی‌های روح الامین

سلام:)

آخرین مطلب وبلاگم برای قرن گذشته بود و الان در قرن جدید با شما حرف می‌زنم:)

چقدررررر نبودم. کم کم داشت فراموشم میشد که وبلاگی هم داشتم، اما خانه‌تکانیِ مجازی به یادم انداخت که یک زمانی محل خلوتی داشتم در این جا. و نامردی بود که دستی به روی اینجا هم نکشم.

 

میتونم از این دوسال دوری و تغییراتی که داشتم و داشتند و داشتیم بنویسم اما حوصله‌اش نیست واقعا:) هرچی باشه دوسال پیرتر شدم...:))

 

لاجرم فعلا اینو بگم که بیشتر میخوام بنویسم اینجا. البته توییتر فعال بودم ولی خب اینجا فرق داره و یه جور مثل دفتر خاطرات می‌مونه برام.

و بگم که اسم وبلاگ رو احتمالا عوض کنم. چون از این شهید خیلی وقته که خجالت میکشم حتی نگاهش کنم. خودمو خودش میدونیم چرا.

و میخوام که فضاش رو شخصی‌تر کنم و از حالت رسمی‌طور خارجش کنم.

تا ببینیم چی پیش میاد. پس قسمت درباره اینجا رو دوباره بخونید لطفا.

 

روح الامین

۱۲ فروردین ۱۴۰۱

راستی جمهوری اسلامی روزت مبارک

  • جمعه, ۱۲ فروردين ۱۴۰۱، ۰۶:۱۲ ب.ظ

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی